Veelgestelde vragen

Terug naar home

Wat krijg ik van mijn zorgverzekeraar vergoed?
Lees meer
Wat kost een bril?

De eerste indruk is vaak dat wij duur zijn, maar dat valt heel erg mee. In onze collectie hebben wij…

Lees meer

De eerste indruk is vaak dat wij duur zijn, maar dat valt heel erg mee. In onze collectie hebben wij ook monturen die u inclusief glazen, voor 199 euro kunt kopen! Afhankelijk van de vergoeding van uw zorgverzekeraar is de eigen bijdrage niet veel meer of zelfs 0!
Verder hebben wij een hele ruime collectie aan monturen die ook een grote range in prijs hebben net zoals onze glazen. Het beste is dat u een afspraak maakt voor een oogmeting en dan kunnen wij u een goed advies geven en ook gelijk aangeven wat de bril gaat kosten.

Lees meer
Wat is het verschil met jullie en een keten?

Ten eerste werken wij alleen met gedlipomeerd personeel. We hebben verschillende specialiteiten in huis zodat we eigenlijk iedereen kunnen helpen….

Lees meer

Ten eerste werken wij alleen met gedlipomeerd personeel. We hebben verschillende specialiteiten in huis zodat we eigenlijk iedereen kunnen helpen.

In de kwaliteit van de glazen, montuur en contactlenzen zit een groot verschil. We werken samen met meerdere leveranciers, daarom is ons assortiment zo uitgebreid.

Uiteraard nemen we ook altijd alle tijd voor u, voor het meten van de ogen, maar ook voor het uitzoeken van een montuur. Op onze eerste etage kunt u in alle rust een montuur uitzoeken zonder last te hebben van de drukte in de winkel.

Lees meer
Vanaf welke leeftijd kunnen jullie bij kinderen de ogen opmeten?

Omdat wij een orthoptist en optometrist in dienst hebben, kunnen wij al kinderen vanaf drie jaar meten….

Lees meer

Omdat wij een orthoptist en optometrist in dienst hebben, kunnen wij al kinderen vanaf drie jaar meten.

Lees meer
Wat kost een oogmeting?

Een oogmeting kost bij ons 35 euro, maar als u een bril bij ons aanschaft hoeft u deze uiteraard niet…

Lees meer

Een oogmeting kost bij ons 35 euro, maar als u een bril bij ons aanschaft hoeft u deze uiteraard niet te betalen. Wij nemen uitgebreid de tijd voor een oogmeting en daarna nemen we de resultaten door en geven de oplossingen aan. Is het nodig dat u doorgestuurd moet worden naar een oogarts, dan regelen we dat gelijk voor u of we zorgen voor een verwijsbrief naar uw huisarts.

Lees meer
Wat is optometrie?
Lees meer
Wat is orthoptie?
Lees meer
Ik zie niet meer scherp?

Het beste is dat u dan een afspraak maakt voor een oogmeting zodat we uw klacht beter in kaart kunnen…

Lees meer

Het beste is dat u dan een afspraak maakt voor een oogmeting zodat we uw klacht beter in kaart kunnen brengen en kunnen kijken wat de oorzaak hiervan is.

Lees meer
Moet ik mijn contactlenzen in bij een controle?

Ja, wij willen graag zien hoe de contactlens op uw oog zich gedraagt. Tijdens de contactlens controle willen wij  over…

Lees meer

Ja, wij willen graag zien hoe de contactlens op uw oog zich gedraagt. Tijdens de contactlens controle willen wij  over de contactlenzen heen meten om de sterkte goed te kunnen beoordelen.

Lees meer
Wat kost een contactlens?

Dat hangt af van de soort contactlens. Bijvoorbeeld een daglens kost gemiddeld een euro per dag, maar een nachtlens kost…

Lees meer

Dat hangt af van de soort contactlens. Bijvoorbeeld een daglens kost gemiddeld een euro per dag, maar een nachtlens kost 175 euro per stuk voor een jaar. Zo zijn er heel veel verschillende soorten contactlenzen met allemaal een verschillende prijs. Het beste is om even contact met ons op te nemen zodat wij kunnen beoordelen wat voor contactlens u nodig heeft en kunnen we voor u de kosten berekenen.

Lees meer
Moet ik een afspraak maken voor een oogmeting?

In principe kunt u bij ons altijd binnen komen lopen voor een oogmeting. Het kan dan wel voorkomen dat u…

Lees meer

In principe kunt u bij ons altijd binnen komen lopen voor een oogmeting. Het kan dan wel voorkomen dat u even moet wachten. Als u zeker wilt zijn dat u gelijk geholpen kan worden, dan is een afspraak maken het handigste.

Lees meer
Hoelang heb ik garantie op de glazen/montuur?

Op zowel de glazen als het montuur zit 2 jaar fabrieksgarantie. De glazen sturen wij altijd  naar de fabrikant om…

Lees meer

Op zowel de glazen als het montuur zit 2 jaar fabrieksgarantie. De glazen sturen wij altijd  naar de fabrikant om deze te laten beoordelen.

Lees meer
Mag of kan ik mijn bril ook in een ander filiaal laten stellen?

Ja, dat is mogelijk. Alle drie de filialen behoren tot hetzelfde bedrijf. Het maakt niet uit in welk filiaal u…

Lees meer

Ja, dat is mogelijk. Alle drie de filialen behoren tot hetzelfde bedrijf. Het maakt niet uit in welk filiaal u de bril heeft gekocht, stellen kan overal.

Lees meer
Wat zijn jullie openingstijden?
Lees meer
Wanneer is mijn bril klaar?

In 90% van de gevallen is een bril binnen 1,5 week klaar. Soms bij speciale bestellingen kan de levertijd wat…

Lees meer

In 90% van de gevallen is een bril binnen 1,5 week klaar. Soms bij speciale bestellingen kan de levertijd wat langer zijn, maar dit laten wij u dan even weten.

Lees meer
Afspraak maken

Sluiten

Wij nemen z.s.m. contact met u op om een afspraak in te plannen.
Bij spoed verzoeken wij u te bellen met 0318 - 510 313.

Stel een vraag

Sluiten

Wij proberen uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Bij spoed verzoeken wij u te bellen met 0318 - 510 313.

Plaats een review

Sluiten